פתח תפריט ☰
ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי

קרוס-דרסינג: מדריך לפטישים וטאבו מיני

קרוס-דרסינג: מדריך לפטישים וטאבו מיני

564 מילים

sexgeizhals.com
קרוס-דרסינג הוא פעולה של אימוץ בגדים והתנהגויות של המין השני, או לסיפוק מיני או כצורה של ביטוי עצמי. למרות שלעתים קרובות יש סטיגמה קשורה בקרוס-דרסינג, זה יכול להיות כלי רב עוצמה לחקירה עצמית ואפילו יכול להפוך לקבוצה של פטישים מיניים. בין אם זה סוד משותף בין אוהבים או זהות במשרה מלאה, קרוס-דרסינג יכול לפתוח עולם של פנטזיות ופטישים ששוברים את האילוצים המסורתיים של לבוש והתנהגות.

מלשמש מקור בידור בתחילת המאה ה -19 להפיכתו לנושא לדיון ודיון בנושאי מגדר, קרוס-דרסינג עבר דרך ארוכה. כיום, זהו גם ביטוי מקובל של ביטוי עצמי וגם אפיק לחקור את זהותו של האדם. עבור אלה המבקשים לבטא את זהותם המגדרית, ועבור אלה המבקשים לחקור את המיניות שלהם, קרוס-דרסינג יכול להתגלות ככלי רב עוצמה.

כשמדובר בקרוס-דרסינג, אין הגדרת סימן היכר אמיתית, שכן מדובר בפעולה אינדיבידואליסטית מאוד. אנשים בוחרים לעתים קרובות להתלבש בבגדים של המין השני מכל מיני סיבות, אבל יש פטישים מסוימים טאבו כי הם בדרך כלל לייחס את בפועל. כאן, אנו בוחנים מקרוב כמה מהפטישים הידועים יותר הכוללים קרוס-דרסינג.

גרור וגרור מלכים/מלכות

דראג הוא פעולה של הלבשה והתנהגות באופן שמגזים ולועג בכוונה לנורמות ולתפקידים מגדריים מסורתיים. היא מזוהה לרוב עם קהילת LGBTQ+ ויש לה היסטוריה ארוכה, ולעתים קרובות, צבעונית.

דראג קיים כבר מאות שנים ובמקור ראו בדרנים מתלבשים כמין השני לאתנחתא קומית. מה שהפך עכשיו לאמנות פרפורמנס במלוא מובן המילה, נתפס פעם כבדיחה. כיום, דראג נשאר צורת בידור פופולרית, במיוחד בערים הגדולות, והפך לחלק בלתי נפרד מהנוף הלהטב"ק+.

אמני דראג, הידועים כדראג קינגס ודראג קווינס, לוקחים את זה לרמה אחרת לגמרי עם התלבושות המשוכללות שלהם והופעות גדולות מהחיים. דראג הוא גם צורת אמנות וגם ביטוי של זהות, אבל הוא גם אוסף של פטישים מיניים. אנשים רבים מפיקים הנאה מהשתתפות בדראג, בין אם כסובייקט ובין אם כצופה.

קרוסדרסינג להנאה

קרוסדרסינג לשם הנאה שונה ממופעי דראג בכך שמדובר בדרך כלל בפעילות המבוצעת באופן פרטי. זה נעשה לעתים קרובות בסביבה אינטימית, בין אוהבים או בני זוג, והוא יכול לנוע בין שינוי עדין על מלא.

עבור אלה שסקרנים לחקור את הזהות המגדרית שלהם, קרוסדרסינג מספק מרחב בטוח לעשות זאת. אנשים רבים מוצאים כי משחק עם אלמנטים של ביטוי מגדרי שלהם ולחקור את תחושת העצמי שלהם באמצעות בגדים והתנהגות יכול להיות משחרר להפליא.

הפיתוי של קרוסדרסינג עבור חלק טמון באופי המפתה שלה. לקחת על עצמנו את התפקיד הסטריאוטיפי "נשי" או "גברי" ולחקור איך זה מרגיש להיראות ולהתנהג בצורה מסוימת יכול להגביר את האנרגיה המינית בין שני אנשים. אין זה נדיר עבור מתלבשים ליהנות מהתחושה של להיות נחשק ונערץ במצבם המשתנה.

פנטזיות נשיות כפויות

פנטזיות פאם מאולצות, הידועות גם בשם "פעם אחת", כוללות בן זוג אחד שלוקח על עצמו את תפקיד ה"נקבה" בעוד הפרט השני, לרוב גברי, הוא ה"שולט". פנטזיות אלו כרוכות לעיתים קרובות במשחקי תפקידים דומיננטיים/כנועים וכוללות בן זוג אחד ש"מכריח" את השני להתלבש בבגדי נשים ולאמץ תכונות נשיות. פנטזיות פאם מאולצות יכולות להיות אינטנסיביות למדי ולעתים קרובות כוללות אלמנטים של השפלה והשפלה, אם כי זה משהו ששני בני הזוג בדרך כלל מסכימים עליו מראש.

קרוסדרסינג פטישיזם

פטישיזם קרוסדרסינג לוקח את פעולת הקרוסדרסינג לרמה אחרת לגמרי, כפי שהוא נעשה לעתים קרובות לצורך סיפוק מיני. פטישיסטים קרוסדרסינג, הידועים גם בשם "סיסים", עשויים להתלבש בבגדים של המין השני על מנת להשיג הנאה מינית.

פטישיסטים עשויים ליהנות מהתחושה של להיות לבושים, כמו גם מהתחושה של לבישת בגדים המשויכים בדרך כלל למין השני. זו יכולה להיות גם הזדמנות לחקור תפקידי מגדר וטאבו בסביבה בטוחה, ופטישיסטים מסוימים עשויים אפילו ללבוש פרסונה שונה כאשר הם לבושים כמין השני.

מסקנה

קרוס-דרסינג הוא מסע אישי, וכזה שיכול ללבוש צורות רבות. בין אם זה מקור של חקירה, בידור, או צורה של ביטוי מיני, קרוס-דרסינג יכול להציע חלון ייחודי לתוך

ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי כתבות נוספות

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

בעולם של היום, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק של מיליארדי דולרים עם תפוצה עולמית. עם עליית האינטרנט והביקוש ההולך וגובר…

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

מקצוע הליווי קיים כבר מאות שנים, אך הוא ממשיך להיות ענף לא מובן וסטיגמה. לעתים קרובות מוקף מחלוקת ותפיסות שליליות,…

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

עולם הדירות הדיסקרטיות תמיד נתקל בתערובת של קסם ומחלוקת. מהמקדשים העתיקים של מסופוטמיה ועד מחוזות האור האדום המודרניים, דירות דיסקרטיות…