פתח תפריט ☰
ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי

מה יהרוס לכם את הדייט

מה יהרוס לכם את הדייט

313 מילים

איזה התרגשות יש לכם דייט, ואתם לא רוצים להרוס אותו ולסיים בדירות דיסקרטיות בתל אביב, או משהו בסגנון. לנו הגברים יש תפיסות שונות מאשר הנשים, ומה שלפעמים נתפס בעיננו כחיובי, הוא דווקא מה שהורס לנשים. אז הפעם כמה טיפים מנשים על הדברים שיכולים להרוס את הדייט.

  1. לפקפק בקשיים של האישה – נשים נאבקו לכל אורך ההיסטוריה על מעמדן ועל זכויותיהן, ובמידה רבה הן עדיין נדרשות להילחם בכל יום מחדש גם במדינות מפותחות. אז כאשר הגבר בוכה על חייו הקשים ואומר שיותר קל להיות אישה, הנשים דווקא תופסות את זה כזלזול וחוסר מודעות.
  2. לספר על האקסית המשוגעת – יש לכם איזה סיפור על האקסית המשוגעת שהייתה לכם? אם כך מוטב שתשמרו אותו לעצמכם. גם כאשר אתם מדברים בגנותה, אתם עדיין מראים לאישה כי מבחינה רגשית אתם עדיין בעבר. ויתר על כן הנשים תופסות אתכם כגברים ממורמרים ומרירים, ובעלי נטייה לרגזנות. ממש לא סקסי בעיניהן.
  3. להתלונן על השירות – יתכן כי אובייקטיבית באמת תיפלו על שירות גרוע. אך מצד שני כאשר אתם מרוכזים בדייט, סביר להניח שתוכלו להבליג על השירות הגרוע. אך כאשר אתם מתלוננים ללא הרף על השירות אתם משדרים מסר לא טוב. אתם מעכירים את האווירה, והשירות הגרוע הוא ממש לא אשמתה של הדייט שלכם. ובכלל זה מציג אתכם בתור אנשים בעלי גישה שלילית.
  4. להשוויץ במשכורת שלכם – גברים אוהבים להשתחצן כאשר יש להם משכורות גבוהות והם משוכנעים שזה מרשים את האישה. משכורת גבוהה היא אולי משהו המושך נשים שמחפשות קשר רציני, אך כאשר הגבר משתחצן זה דווקא גורם לו להיראות חומרני. במקרים מסוימים זה אפילו עלול לגרום לאישה להרגיש כאילו היא לא מתאימה עבורו מכיוון שאין לה את אותה רמת שכר.
  5. הדברים שאתם שונאים – ישנם דברים שאוהבים לדבר על כל מיני דברים שהם שונאים. והשיחות הללו בדרך כלל נוטפות גזענות וסטראוטיפים. נשים לא רוצות גברים שיפוטיים מידי. ובאותה הנשימה נזכיר שגם מוטב להימנע מבדיחות פוגעניות כמו בדיחות על אתיופים או הומואים. ולגבי האחרונים, אם תתבדחו יותר מידי על הומואים האישה דווקא תחשוב שאתם הומואים בהכחשה.

ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי כתבות נוספות

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

בעולם של היום, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק של מיליארדי דולרים עם תפוצה עולמית. עם עליית האינטרנט והביקוש ההולך וגובר…

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

מקצוע הליווי קיים כבר מאות שנים, אך הוא ממשיך להיות ענף לא מובן וסטיגמה. לעתים קרובות מוקף מחלוקת ותפיסות שליליות,…

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

עולם הדירות הדיסקרטיות תמיד נתקל בתערובת של קסם ומחלוקת. מהמקדשים העתיקים של מסופוטמיה ועד מחוזות האור האדום המודרניים, דירות דיסקרטיות…