פתח תפריט ☰
ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי

כמה דברים שלא ידעתם על רמת גן

כמה דברים שלא ידעתם על רמת גן

287 מילים

בעיר רמת גן קרוב ל 2000 חנויות ומרכזי קניות. אם בא לכם לעשות קצת שופינג, רמת גן היא המקום. ניתן למצוא כאן הכל, ממותגים יקרים ועד חנויות זולות. בגדים, אפנה, סלולר וכל מה שצריך תמצאו ברמת גן.

ברמת גן ישנם מספר בתי מלון ברמה גבוהה. הם מתאימים לתיירים ואנשי עסקים המגיעים אל העיר.

האוסף הגדול ביותר של בעלי חיים במזרח התיכון נמצא ברמת גן. אתם מוזמנים לבקר בספארי ברמת גן ולפגוש בעלי חיים מכל העולם. תוכלו לראות כאן אריות, יענים, למורים, פינגווינים, פילים ועוד אינספור בעלי חיים מאמריקה, אפריקה, אוסטרליה וכל מקום בעולם.

זוכרים את כמות מועדוני החשפנות, חדרי הפיפי שואו וכל הדירות הדיסקרטיות למיניהן שהיו פעם באיזור הבורסה ברמת גן ? אז זהו, שעיריית רמת גן סגרה את כולן וכיום לא קיימים יותר דברים כאלה בעיר.

שפע של מסעדות. ברמת גן תוכלו למצוא מסעדות מעולות בהן תוכלו לבלות. יש כאן מסעדות במחיר עממי ומסעדות יוקרה. תוכלו למצוא אוכל מזרח תיכוני, אוכל אסייתי וכל סגנון שתרצו.

גורד השחקים השני בגודלו בישראל. ברמת גן נמצא מגדל משה אביב אשר בין שנת 2001 ל 2016 היה המגדל הגבוה בישראל, עד להשלמתו של מגדל עזריאלי בתל אביב. גובהו 238 מטר ויש בו 68 קומות. המגדל משמש למשרדים ומגורים. אמנם כיום תל אביב מחזיקה בבניין הגבוה בישראל, אך רמת גן מתכננת לגנוב את התואר עם בניין 120 שצפוי להתנשא לגובה של 520 מטר.

כאן נמצא אחד הפארקים המרשימים ביותר במדינה. זהו הפארק הלאומי העירוני השני בגודלו בישראל. הוא משתרע על פני כ 1800 דונמים. במרכזו אדם גדול ויש כאן גם מתקני ספורט. במקום מתקיימות מגוון פעילויות מעניינות.

רמת גן היא העיר ה 11 בגודלה בישראל. על פי נתוני הלמ“ס מתגוררים כאן למעלה מ 170,000 תושבים.

ברמת גן נמצא אחד הקניונים הראשונים בארץ. בעוד כיום בכל עיר בישראל ישנו קניון, בשנת 1985 כאשר נפתח קניון איילון הוא היה בין הראשונים.

ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי כתבות נוספות