פתח תפריט ☰
ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי

התענוגות הגדולים של החיים

התענוגות הגדולים של החיים

302 מילים

מה הדברים שבאמת מעניקים לנו עונג בחיים? לכל אחד יש את הדברים שהוא אוהב לעשות, אבל יש כמה דברים אוניברסליים העומדים בבסיסם של חיים מאושרים. רוצים לדעת מה הם?

שינה – שינה היא דבר חשוב מאוד. לפעמים שינה מזוהה עם עצלנות, אבל כמובן שהכול צריך להיעשות במידה הנכונה. אורח החיים המודרני גורם לנו להמעיט בשעות שינה. אנו מתעוררים בבוקר מוקדם, הולכים לעבודה, ומסיימים את היום בצפייה בטלוויזיה עד השעות המאוחרות. חשוב להקפיד על מספיק שעות שינה. במהלך השינה מתרחשות פעולות ביולוגיות חשובות וזה חשוב לתפקוד שלנו. מחסור בשעות שינה גם גורם לפגיעה במצב הרוח שלנו. כך שבסופו של דבר חוסר שינה פוגע באיכות החיים שלנו.

אוכל טוב – מי לא אוהב לאכול דברים טעימים. כמובן שגם כן צריך לעשות את הכל במידה. איננו רוצים השמנת יתר, דבר שיגרום לבעיות בריאותיות ופגיעה בתדמית העצמית, ואלו כמובן אינם תורמים לאושר. עשו את הכל במידה, אבל כן לפעמים צריך להתענג על חבילת שוקולד או מנה טעימה באיזו מסעדה.

סקס – סקס הוא דבר חשוב מאוד לבריאות, גם הפיזית וגם הנפשית. חוסר סקס משפיעה עלינו לרעה בהרבה מאוד בחינות, וגם במצב הרוח. לכן חשוב שתעשו בחיים שלכם מקום לסקס. בין אם זה סקס אם בת הזוג, בילוי בדירות דיסקרטיות בתל אביב, או עינוג עצמי. ודרך אגב כדאי תמיד לעשות גם מקום גם לזה. גם אם לא חסר לכם סקס, לאוננות יש תועלת משלה. מעבר לזאת, סקס הוא גם פעילות גופנית חשובה.

פעילות גופנית – למרות שסקס הוא פעילות גופנית חשובה, צריך לעשות עוד פעילות גופנית. יש לכך השפעה ישירה על ההרגשה שלכם, וגם על בריאות הגוף. פעילות גופנית יכולה למנוע הרבה בעיות בריאותית שיפגעו באושר שלכם.

שימו לב שישנו קשר בין כל הדברים. מחסור בשינה יפגע בחיי המין שלכם ויפגע בתוצאות שתשיגו מהאימון הגופני. חוסר פעילות גופנית יגרום להשמנה ויפגע גם בביצועים במיטה. חוסר בסקס עלול לגרום לכם להפרעות אכילה. כך שהדרך לחיים מאושרים דורשת איזון של כל הדברים ביחד

ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי כתבות נוספות

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

בעולם של היום, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק של מיליארדי דולרים עם תפוצה עולמית. עם עליית האינטרנט והביקוש ההולך וגובר…

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

מקצוע הליווי קיים כבר מאות שנים, אך הוא ממשיך להיות ענף לא מובן וסטיגמה. לעתים קרובות מוקף מחלוקת ותפיסות שליליות,…

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

עולם הדירות הדיסקרטיות תמיד נתקל בתערובת של קסם ומחלוקת. מהמקדשים העתיקים של מסופוטמיה ועד מחוזות האור האדום המודרניים, דירות דיסקרטיות…