פתח תפריט ☰
ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי

הקשר בין פעילות גופנית לבין חיי המין שלכם

הקשר בין פעילות גופנית לבין חיי המין שלכם

305 מילים

לפעילות גופנית יתרונות רבים וזה הוכח מדעית. מלבד פיתוח שרירים, גמישות וסיבולת לב ריאה, אנו יודעים גם שהיא משפרת את הזיכרון, מפחיתה מחלות ועוזרת לשלוט במשקל הגוף. אבל ישנו גם ערך מוסף שלפעמים שוכחים להזכיר – פעילות גופנית עושים פלאים בחיי המין שלכם!
על פי החוקרים, עצם העיסוק בפעילות גופנית כבר הופך אתכם לנחשקים יותר.

הכל מתחיל בהרגשה הפנימית

אם תתאמנו במכון הכושר, אתם צפויים לראות את עצמכם במראה רגע מסוים ולהרגיש טוב עם עצמכם. השינויים החיוביים בגוף יוסיפו לביטחון שלכם, ואת הביטחון הזה תיקחו אתכם גם לחדר המיטות או דירות דיסקרטיות בחיפה. כאשר דימוי הגוף שלנו עולה, אנו רוצים יותר לחלוק אותו עם אחרות. אנחנו בפירוש מרגישים יותר סקסיי, וזה גם משתקף לסביבה. וכמובן, שרירי הבטן והידיים המתחזקות הם אכן דבר מושך בעיני בנות המין השני.
פעילות גופנית משפרת את הביצועים המיניים

על פי החוקרים מאוניברסיטת קליפורניה, אימונים בהכרח מביאים לעלייה בתדירות היחסים המיניים, וגם התפקוד שלכם. גם אתם וגם בנות הזוג צפויים ליותר אורגזמות מספקות. בסופו של דבר זהו לא מדע בדיוני, הפעילות הגופנית משפרת את תפקוד הלב ופעילות השרירים, ואלו הם דברים בעלי השפעה ישירה על יחסי המין.

פעילות גופנית מפחיתה סטרס

פעילות גופנית מסייעת לכם להילחם באויב מספר 1 של החשק המיני, הסטרס. בימינו מי מאיתנו אינו סובל מרמות גבוהות של סטרס. לא רק שהן פוגעות בבריאותנו ויש להן השפעות שליליות גם בטווח המידי וגם בטווח הארוך, הסטרס פוגע בחשק המיני שלנו. סטרס גורם להפרשת ההורמון קורטיזול, והוא זה שאחראי באופן ישיר על הפגיעה בחשק המיני.

הפעילות הגופנית מסייעת להפחית את אותו הורמון סטרס. היא אפילו נוגדת דיכאון, וגם הדיכאון הוא משבש רציני של יחסי המין.
פעילות גופנית מעניקה לכם כוח וגמישות

קרא לכם שרציתם לנסות איזו תנוחת קמא סוטרה אבל הבנתם שהגמישות שלכם לא מספיקה? תתפלאו איזה שינוי כמה שיעורי יוגה יכולים להביא לחיי המין שלכם. השילוב של כוח וגמישות, שאת שניהם ניתן להשיג בפעילות גופנית ממש יכול לשפר את היכולות שלכם במיטה.

ELEL.co.il בלוג מאמרים ישראלי כתבות נוספות

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

כוכבות פורנו: לחקור את המציאות והייצוגים של תעשיית הסרטים למבוגרים

בעולם של היום, תעשיית הסרטים למבוגרים הפכה לעסק של מיליארדי דולרים עם תפוצה עולמית. עם עליית האינטרנט והביקוש ההולך וגובר…

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

לחקור את עולם נערות הליווי: להבין את המקצוע ולנפץ סטיגמות

מקצוע הליווי קיים כבר מאות שנים, אך הוא ממשיך להיות ענף לא מובן וסטיגמה. לעתים קרובות מוקף מחלוקת ותפיסות שליליות,…

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

ההיסטוריה והמחלוקת סביב עולם הדירות הדיסקרטיות

עולם הדירות הדיסקרטיות תמיד נתקל בתערובת של קסם ומחלוקת. מהמקדשים העתיקים של מסופוטמיה ועד מחוזות האור האדום המודרניים, דירות דיסקרטיות…